Openu.kz Қазақстанның ашық университеті
Қазақша
Қазақша
Русский

Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар

Санаттар
Тілі
Қазақша
Рейтинг
Таңдаулыларға
Курс туралы

Бұл курсқа негіз болған Ұлыбританиядағы Cranfield университетінің Профессоры Stan Maklan мен Австралиядағы Маккуари жоғары менеджмент мектебінің Профессоры  Francis Buttle-дың "Customer relationship management, Concepts and Technologies" атты кітабы.

Курс аясында клиенттермен қарым-қатынас менеджменті – жан-жақты және теңгерімді шолулар арқылы егжей-тегжейлі ашып көрсетіледі. Әр түрлі типтегі бизнестер – CRM-нің негізгі қолданушылары болып табылады, бірақ мемлекеттік органдар мен коммерциялық емес ұйымдар да тұтынушылармен қарым-қатынас менеджментін өз жұмыс процестерінде пайдалана алады. CRM-ді қолданушылар негізінен оны өздерінің пайда мақсаттарына жету үшін қолданады, алайда CRM тұтынушыларға да, азаматтарға да үлкен оңтайлы әсер етеді.

Курстың кітапханасы