Openu.kz Қазақстанның ашық университеті
Қазақша
Қазақша
Русский

Маркетинг негіздері

Санаттар
Тілі
Қазақша
Рейтинг
Таңдаулыларға
Курс туралы

Курс дәрістері Филипп Котлердің 2018 жылы жарық көрген «Маркетинг негіздері» атты кітабына негізделеді. Барлық теориялар мен анықтамалар осы кітаптан алынған. Кітап авторы Филип Котлер – АҚШ-тың Солтүстік-Батыс Университетінде, Джон Келлогг Жоғары басқару мектебінде халықаралық маркетинг профессоры. Маркетинг және басқару бойынша көптеген кітаптардың авторы, жетекші журналдарда 100-ден астам мақалалары жарық көрді. Оның басты еңбегі, маркетинг туралы барлық білімдерін жүйелеп, маркетингті бөлек мамандық ретінде таныту деп саналады. «Маркетинг негіздері» кітабы бірнеше рет қайта басылып, маркетинг бойынша «Киелі кітап» түріне айналды. Оның оқулықтары 20 тілде 3 миллионнан астам данада жарияланған және әлемнің 58 елінде маркетингтік ақиқат ретінде құрметке ие.

Курстың кітапханасы