Қазақстанның ашық университеті

Маркетинг принциптері

Тілі: ҚазақшаКурс бағасы: Тегін
Курс туралы

Ең алдымен біздің курсымыз негізделген оқулықтың авторы Филип Котлер жайлы қысқаша ақпарат беріп кетейік.
Филип Котлер – АҚШ-тың Солтүстік-Батыс Университетінде, Джон Келлогг Жоғары басқару мектебінде халықаралық маркетинг профессоры. Маркетинг және басқару бойынша көптеген кітаптардың авторы, жетекші журналдарда 100-ден астам мақалалары жарық көрді. Оның басты еңбегі, маркетинг туралы барлық білімдерін жүйелеп, маркетингті бөлек мамандық ретінде таныту деп саналады.
Оның «Маркетинг негіздері» кітабы бірнеше рет қайта басылып, маркетинг бойынша «Киелі кітап» түріне айналды. Оның оқулықтары 20 тілде 3 миллионнан астам данада жарияланған және әлемнің 58 елінде маркетингтік ақиқат ретінде құрметке ие.
Біздің курс дәрістері Филипп Котлердің 2018 жылы жарық көрген «Маркетинг негіздері» атты кітабіне негізделеді. Барлық теориялар мен анықтамалар осы кітаптан алынған. 


 

Курс форматы

Курс 25 видеодәрістен тұрады, әрбір дәріс PDF форматындағы жүктеуге қолжетімді оқу конспектісін қамтиды.

Курс авторы

Арын Әсел

Экономика ғылымдарының магистрі, аға оқытушы, AlmaU Менеджмент Жоғары мектебінің деканы

   Автор туралы